Péče o vozidla

Pozornost potřebuje i v létě! Péče o lak a správné mytí

Pozornost potřebuje i v létě! Péče o lak a správné mytí

Nejen zima dává vašemu autu zabrat, třeba takový lak v létě trpí pod nálety hmyzu, poškodit ho mohou i různé druhy pryskyřic ze stromů. Nejlepší prevencí je proto pravidelná očista. Když pro vás www.NajdemAuto.cz, chceme také, aby vám dlouho vydrželo v nejlepší formě. Pokud budeme naopak shánět kupce pro vaši ojetinu, šanci na vyšší výdělek máte, pokud je lak na karosérii zachovalý. Čistá skla zase znamenají vyšší bezpečnost. Jak tedy na pořádnou očistu vozu? Když vám auto ošetří profesionál ...

Chraňte svůj vůz (a peníze) správným parkováním

Chraňte svůj vůz (a peníze) správným parkováním

Všichni to známe... Nechce se nám do ní zajíždět (protože přece za chvíli zase pojedeme), někdy ani stavět ji (to jsou zbytečné náklady a papírování). Víte ale, že garáž a parkování ovlivňuje »zdraví« i vzhled vozidla a tím i jeho cenu? Je dokonce hned za pravidelným servisem hned na druhém místě. „Negarážované vozy většinou na první pohled prozradí vybledlý autolak bez původního lesku. Mohou se objevit i poškození posypovými solemi či vyšisování od UV záření,“ vypočítává Vojtěch Vacátko ze ...

Nebezpečná koroze

Nebezpečná koroze

Spolu s Miro Mihálikem ze serveru AutoRevue.cz dnes prozradíme, kdy je už nebezpečná rez na autě, kterou samozřejmě nikdo nechceme. "Pokud na podvozku nebo kdekoli jinde objevíte povrchovou oxidaci, důvod k panice určitě nemáte. Na druhou stranu ale není ani nejrozumnější mávnout nad tím rukou. Předně proto, že v takovém případě je proniknutí rzi hlouběji pod povrch už jen otázkou času, což může být nebezpečné," varuje Mihálik. Navíc to, co laikovi připadá jako povrchová koroze, může být ...

Příprava vozu po zimní sezóně

Příprava vozu po zimní sezóně

Co naplat, jaro je za dveřmi, už prý nezasněží... Abyste mohli s plnou parádou vyjet, poradíme, jak svůj auťák připravit před první pořádnou jízdou. Odborníci třeba doporučují těchto sedm základních bodů:1. Vyměňte filtry: Olejový filtr vám v servisu mění společně s olejem, vzduchový po zhruba 20 tisících kilometrech a pylový zhruba po 15 tisících, tedy každý rok. Pylový filtr přitom zabraňuje pylům, aby se dostaly do klimatizace, a zachraňuje alergikům na jaře zdraví. V nevyměněném se ...